Cyfrowy Polsat to największa polska platforma cyfrowa mająca 2 miliony abonentów. Jej kanałami są Polsat Sport i Polsat Sport Extra, w których zostaną pokazane wszystkie mecze piłkarskich mistrzostw. Spółka Solorza-Żaka chce się tym faktem pochwalić także w TVP. Tymczasem telewizja publiczna nie wie, co z tym fantem zrobić. TVP jest przecież w sporze z Solorzem i Polsatem o prawa do pokazywania Euro 2008. Sprawa może nawet oprzeć się o sąd.
"Zastanawiamy się, czy to nie jest jakaś prowokacja ze strony Polsatu" - mówi DZIENNIKOWI pracownik Telewizji Polskiej. "Stacji trudno będzie odmówić emisji tych reklam. Cyfrowy Polsat nie jest przecież konkurencją dla telewizji publicznej" - argumentuje w rozmowie z nami jeden z menedżerów Polsatu.
Co na to rzeczniczka TVP Aneta Wrona? "Na razie dostaliśmy jedynie opis tej reklamy. Cyfrowy Polsat nie dostarczył nam jeszcze filmu. Decyzja o tym, czy ten spot zostanie wyemitowany, może zostać podjęta dopiero wtedy, kiedy go obejrzymy" - mówi.